bullbak



Hej

Är mitt inne i bullbaket. visste inte att det tog såhär lång tid. Jaja jag har ju inget annat för mig så. Hoppas bara dom hinner bli klara innan A och L kommer hem, så får dom nygräddade lussebullar till mellis! Sen kanske vi skulle åka till en galleria, jag var ju så lat idag att jag inte orkade gå på stan, eller lat var jag väl inte men det är ju kallt! Skulle behöva åka in en sväng på Ikea också skulle behöva köpa en ny julstjärna till mitt rum, och lite ljus och sånt som man måste ha i jul! 

nej dags att kolla till lussebullarna, hörs kanske senare!

/ Elin 

Kommentarer
Postat av: elin

ja jösses roger är ett ess i sig alltså haha. undra vem som får stanna kvar hos honom? Kanske hon med glasögon. Men hon verkar lite mesig och han är ju inte super talförd ^^

2009-12-03 @ 16:53:54
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Amanda

förlåt för att jag frågat men, du har trots allt en blogg där du skriver om det. Vad händer eftersom du "förlorat hela din familj". På vilket sätt? :/

2009-12-05 @ 15:46:33
URL: http://barfota.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0