inte nu igen



Säger bara neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag orkar inte... Leas pappa kommer i helgen, för det första undrar jag vad som hänt med honom egentligen, för han brukar inte komma såhär tätt inpå, och sen så han brukar höra av sig typ på onsdagen eller torsdagen så kommer han på fredagen, men nu ringde han i måndags kväll.

undrar om det är för att han vet att jag bor här på heltid nu, och vill komma och förstöra. Jävla idiot, du har fan inget med våran familj att göra. Om du tror att du får Anna och Lea tillbaka så har du fel det kommer aldrig att hända.. du kan forsätta ligga runt med dina bimbobrudar i norge, för här vill vi inte ha dig.

Sen frågade han om A och L ville fira jul med honom i norge, HAHAHA..  inte ett ord om mig, inte för att någon av oss vill fira jul med honom, men tror han seriöst att dom skulle lämna mig ensam på jul för att vara med honom. Anna älskar mig och ser mig som en dotter fatta det någon gång..

nej usch, fan och helvete...

nu ska jag sluta skriva innan jag blir riktigt förbannad..

kram på er



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken dum en XD haha. Tror han är lite avis på dig som får leva på heltid med dom.

2009-12-03 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0