onsdag



Heej

Onsdag idag och jag har sovit pissdåligt inatt, jävla ångest skit.

Är så jävla röksugen också, ciggen är slut och Anna vägrade åka från jobbet för att köpa cigg åt mig, hon vill nämligen att jag ska sluta.. Men jag får bara mer ångest om jag är röksugen också. vet att jag borde sluta röka för Lea´s skull, men ni ska veta att jag ALDRIG röker i närheten av henne. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller.

Nej nu får väl jag lov att gå till Ica då. för cigg ska jag banne mig ha..

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Soha

Du mår ju bara sämre om du röker.. man mår alltid bäst av att prata ut om allt man har ångest över.

2009-12-02 @ 20:50:13
URL: http://sohacheffi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommentaren ovan kommer inte från en rökare iallafall. Visst man behöver prata ut, men är man rökare så är det såååå skönt att kunna ta en cigg om man är ledsen, depprimerad,less, till å med när man har lyckats med något så är det skönt att belöna sig själv med en cigg. så det så ;P

2009-12-03 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0