söndag



Hej på er, det har varit kaos i helgen så jag har inte uppdaterat, Lea´s pappa är här, och har varit här sen i fredagskväll, haha jag har inte sagt ett enda ord till honom, medans han går runt och klagar på mig och mina saker, går in i mitt rum och kollar bara för att kunna klaga.. så fort jag går ut och röker ser jag hur han gnäller över det också. Idiot verkligen. Han sover iallafall inte här, vilket är skönt.

igår kom han hit jätte bakis för då hade han varit ut på krogen i fredags. Så då låg han på soffan hela dagen istället för att vara med L som han kommer hit för. Vet inte riktigt hur man prioriterar då liksom. Men men L behöver inte honom iallafall så.

C är här nu iallafall, vi ska snart ner på stan och kolla runt, julklapparna måste ju inhandlas så man har det klart så man slipper stressa!

skriver senare.

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0