längesedan



heeej vänner

vårat internet slutade fungera så jag har inte kunnat skriva till er förstår om folk lämnat min blogg nu, kanske inte finns en enda läsare kvar ? 

jag har varit nere i en svacka ett tag nu, och inte gjort mycket alls. Förutom i helgen då jag och C åkte till en annan stad och festade med C´s gamla kompisar, Han är ju rätt gammal C så han har gamla kompisar, fast jag menade att dom var hans kompipsar från "förr"  Kul var det iallafall, skönt att komma bort sådär över en helg.

Nu kom precis A och L hem från dagis och jobb, så vi ska nog strax åka och handla, sen hem och laga nå god mat till ikväll. undrar om det är nå bra på tv eller om det blir en film sen också!

ha det så bra

/ elin

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Jag tycker du är stark som över huvud taget orkar ha en blogg och uppdatera om vad som händer i ditt liv och ditt tänkande. Jag ser dig som en stark person och även fast jag inte vet vem du är så ser jag upp till dig ska du veta :) kram på dig :)

2009-11-17 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0