tillbaka



hej

vårat internet strular som bara den, vet inte vad det varit för fel, men nu har dom varit hit ännu en gång och fixat det så nu hoppas jag att det fungerar, ananrs blir jag ju ledsen i ögat, vill ju inte förlora er mina vänner!

dagarna rullar på bra tycker jag, jag har liksom fått lov att acceptera att jag bryter ihop vissa dagar och bara sover eller gråter. ibörjan kunde jag inte acceptera att jag gjorde det utan blev arg på mig själv istället, men det funkar inte i längden jag måste få ur mig tårarna och allt skit som flyter med dom.

fick en fråga om varför jag inte går i skolan ocj det enkla svaret på den frågan är att jag inte orkade ta tag i det efter allt som hände. Gick i skolan innan olyckan, men sen när efter allt hänt och jag flyttade tillbaka till Svergie så orkade jag inte, det får ta sin tid helt enkelt, kanske börjar jag snart eller nått.. vet inte ens vad jag vill bli så.

nej nu ska jag försöka sova lite mer, vaknade av Lea imorse så gick upp och käkade frukost med dom innan dom åkte. men känner mig fortfarande trött!

ha en bra dag

/elin

Kommentarer
Postat av: caroline

2009-12-02 @ 23:09:55
URL: http://care
Postat av: caroline

oj, jag skrev fel.

Men jag håller med dig, man kan inte hålla tårarna inne, man måste få ut det. Nu har jag inte varit med om något så hemskt som du men jag vet hur det är att försöka hålla inne tårarna, det funkar inte, man måste få ut dem.

2009-12-02 @ 23:11:03
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0