torsdag



Heej

några har stannat kvar iallafall märker jag, men jag vill ha fler läsare, och det är inte för att jag vill att folk ska tycka synd om mig eller så, utan jag vill att folk ska läsa om vad jag varit med om och sen kanske finna ett stöd hos mig, det finns hur många ungdomar som mår dåligt, och jag vill finnas där för dom som behöver stöd från någon som varit med om en hel del.

Idag har jag varit med C, han var ledig från jobbet idag så vi har kunnat umgås hela dagen, han sov hos oss också, myyyys. Kollade på bonde söker fru och paradise hotel igår, sen kollade vi på dom 2 senaste Johan falk filmerna, Anna var också med och kollade för vi alla älskar dessa program och serier! haha kul att titta på ju!

Nu har C åkt hem, och vi andra har precis ätit kvällsmat. Lea ska snart bada och sen sova, jag och A ska kolla på mammas pojkar sen. och kanske någon film också, det visar sig. Imorgon ska jag hämta Lea tidigt från dagis så ska vi åka till ett lekland och leka lite, sen blir det såklart fredagsmys! C kommer hit också =)

/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

Starkt av dig att skriva hela ditt liv i en blogg! Hoppas det blir bra för dig i framtiden. Går inte du i skolan eller något sånt om du är 18? :P Bara undra eftersom du är hemma medans Lea och anna jobbar och är på dagid

2009-11-25 @ 21:11:23
URL: http://became.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0