förbannad



Hej.

är så fruktansvärt förbannad just nu så jag kokar.. Lea´s jävla pucko till Pappa kommer hit i morgon, han lämnade A under graviditeten och flyttade till Norge. Och han tror att han bara kan ringa dagen före och sen stampa in i vårat hem och stanna under en hel helg. Lea känner knappt igen honom.

Och vi två hatar varandra, han vill inte att ett "psykfall" ska bo med Lea, men va fan ska han komma för då? Han har varit imot att jag bor här ända sedan jag började bo här. Som tur är har inte han något att säga till om eftersom A har ensam vårdnad om L, och han bor inte ens i samma land.

usch jävla äckel. jag drar då till lägenheten imorgon och stannar där hela helgen. Tänker inte ens vara i samma hus som den där skitstöveln. Tycker så synd om Lea att han ska komma hit och spela Pappa sen bara dra och höra av sig efter några månader igen när det passar honom. Vill han vara en bra pappa så får han väl visa det också inte bara nära det passar honom. PUCKO!

Och att A orkar vara så jävla snäll, jag blir fan äcklad!

och ni som tror jag är fejk får gärna tro det jag bryr mig inte. önskar själv att det vore det. vad skulle jag vinna av att sitta här och ljuga? lägger ner en del tid på detta, skulle jag göra det för att det är kul att ljuga om detta?

Vi kör en frågestund nu tycker jag, och ni får gärna fråga grejer om mig, Lea eller Anna. och inte bara om olyckan. jag svarar i ett eget inlägg när jag fått ihop några frågor!

kram till er snälla läsare <3

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara så att du vet så får man inte bli "adopterad" eller bli omhändatagen av en "familj" där det bara finns en mamma. Måste vara en pappa också. Så fail!

2009-12-03 @ 04:13:45
URL: http://idapettersson90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0