fredag



Hej gullungar!

förlåt för dålig uppdatering får dåligt samvete, men grejen är den att jag håller på att flytta ur min lägenhet, ska nämligen flytta hem till A och L på heltid, wihoo. kommer bli toppen, vi ska bli en riktig familj nu. Ingen ideé att ha kvar lägenheten när jag ändå inte kan sova där.

fick lite frågor =) tycker det är så kul!

Anonym om onsdag:

hur längesen är det olyckan hände

svar: lite mer än 1 ½ år sedan. 

blondie om onsdag:

Din blogg är fantastisk, jag kan inte säga mycket mer. Jag förstår inte hur du kan vara en sån gullig, stark & positiv tjej när detta inträffade just dig. Får man fråga vad som hände?

Svar: Tack så mycket söta du, det var en bilolycka, historien finns längre bak i bloggen

Anonym om onsdag :

vad händer i helgen?=)

svar: tackar som frågar, ikväll ska jag hem till min bästa vän C, sen imorgon ska jag flytta ur det sista ur lägenheten, själv då? =)


tack för frågorna <3

/ elin


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag hamnade på din blogg igår kväll och jag har inte kunnat sluta tänka på dig.

Jag skulle aldrig kunna tänka på hur det skulle kännas att förlora hela sin familj, usch, det skulle vara en mardröm. Därför tycker jag du verkar en sån stark tjej och jag är glad att du har fått "en ny" familj som du trivs med.:)



När jag läste din berättelse om olyckan som hände, så skriver bröderna.. Hur många bröder hade du och hur gamla var dom när dom omkom?

Umgås du aldrig med dina mor och far föräldrar?



Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar, men din historia berör mig.



Kramar!

2009-10-30 @ 23:07:46
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Maria

Hittade precis din blogg och även om jag inte läst mer än ett par inlägg måste jag säga att den berör mig, liksom allting. Det är otroligt att du är så stark, missuppfatta mig inte nu. Jag är glad att du är det! Och positiv. Jag hoppas att du mår bra, massor med kramar!

2009-11-22 @ 16:15:55
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0