fredag



Morgon morgon.

Idag ska Lea var hemma frånm dagis, jag och hon ska vara hemma och bara umgås idag innan jag åker till lägenheten ikväll då hennes pappa kommer, just nu sitter hon och kollar på film och myser i soffan medans jag skriver lite till er.

Jag och A hade värsta bråket igår kväll, om L´s pappa. Visst kan han få hälsa på henne, men måste han klampa in i våra liv när det passar honom? Och bara ta för givet att han kan bo här, när han vet att vi inte kommer överns och att jag inte kan sova här när han är här. Men det är väl just detta han vill, komma och förstöra. Och den som hamnar i kläm är stackars lilla L.

Lea jag älskar dig över allt annat på denna jord och jag kommer alltid finnas för dig, det är tack vare dig jag lever. Hade aldrig orkat kämpa om jag inte haft dig. Du gör mitt liv värt att leva <3

Nu ska jag krypa ner i soffan brevid min lillasyster som är bäst i världen!

/ Elin 

Kommentarer
Postat av: sofie

usch, hoppas ni är vänner nu du o anna? :o

men håller med dig, han gör fel, leas pappa..

du är stark, kämpa på! :)

2009-10-23 @ 16:08:22
URL: http://sofieschutzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0