söndag



Heej

Jag hade en jätte mysig dag med min mormor och morfar igår, sen på kvällen kom C förbi med massa öl så satt vi och drack hela natten, hade sjukt kul och skrattade åt allt och alla. Blir ju så efter för många öl!

kl 9 imorse satt vi fortfarande uppe, och då dundrar Anna in i lägenheten, skogstokig eftersom jag inte haft min telefon på sen i fredags, och hon hade försökt ringt hela dagen igår, och inte kunnat fått tag på mig, hon trodde att jag gjort något dumt.. hon börjar iallafall skrika på mig nått om att hon varit sjukt orolig och att jag fan kunde ha hört av mig, och att jag är så sjukt oansvarig och bla bla. Och själv skrek jag en massa dumma saker tillbaka saker som jag aldrig kallat henne. Sen avslutades det hela med att jag skrek : Men åk hem och lek familj då det är ju det du vill ditt jävla as! Sen började hon gråta och sen drog hon.

och när hon slängde igen dörren började jag grina som fan, tur C var där. grät till jag däckade av både alkoholen och för mycket gråt. men vaknade igen precis, men nån timmes sömn iallafall.

men jag vet att Anna kommer komma hit igen i eftermiddag, och då kommer vi bli sams på en gång. Bara båda säger förlåt så brukar det sluta med att vi står och kramas och gråter lite! Jag älskar ju Anna, världens bästa! <3

Nu ska jag krypa ner brevid bästa C och kramas lite. tack för att du finns vännen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge sen är det olyckan var.

2009-10-25 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0