tisdag



Hej

Jag är helt dagvild, vet knappt vilken dag det är längre fick lov att tänka efter när jag skulle skriva inläggets rubrik. knasigt.

Jag är ensam hemma nu A jobbar och L är på dagis. Men dom kommer väl hem om några timmar, sen ikväll ska vi laga god mat och kika film. längtar verkligen. Sådana kvällar får mig att må bra och känna ett lugn i kroppen, helt underbart. För jag går ju inte bara runt och mår dåligt hela tiden, jag älskar att skratta och jag önskar jag kunde skratta varje dag som jag gjorde innan olyckan, men tyvärr tog den bort en stor del av mig. Och all glädje försvann tills jag träffade A och L. Dom ger mig så mycket kärlek!

Ibland tänker jag såhär : hur kunde jag gråta så mycket igår egentligen jag mår ju bra! Sen kommer smärtan i bröstet, yrseln och tårarna tillbaka, alltså ännu mer panikångest, ännu en svacka man måste ta sig igenom! Men hur dåligt man än mår så hinner man glömma bort om man har någon dag av bara glädje och skratt. Konstigt egentligen, men skönt, om några år kanske smärtan aldrig kommer tillbaka!


Nu ska jag sätta mig på altanen och röka lite, sen vänta på Anna och Leisen <3

/elin


Kommentarer
Postat av: Madicken

Stark du är som driver en blogg med denna otroligt stora sorg du har.

Styrkekramar <3

2009-10-27 @ 20:08:56
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: arjana.

Vill du se en bild på Dessie när hon gick i sexan?

Gå in på: http://hejarjana.blogg.se

2009-10-28 @ 14:40:50
URL: http://hejarjana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0