jiho =)



hej mina vänner!

Måste börja med att säga att jag kom med som finalist i Denise´s veckans blogg, Coolt, gå in här och rösta! Blev glad, spelar verkligen ingen roll om jag vinner eller inte, vore kul om man kunde få lite mer folk till bloggen, vill att man ska kunna komma in här på bloggen och känna att man får stöd av folk, som en liten klubb för folk som har/haft deppression. Eller som bara mår dåligt över något, kanske kan fixa så dom som vill får gästblogga? Skulle någon vara intresserad?  

Idag var jag på Lea´s Lucia firande på dagis, hon var så fin min lilla skrutta, men en lite för stor lucia krona som åkte ner ibland, haha. Alla barn var verkligen jätte duktiga och sjöng för fulla halsar. Sen var det luciafika med lussebullar, julmust saft och kaffe! Så fick man stanna kvar en stund och kolla runt lite om man ville, så det gjorde vi, Lea blev sur och sa min Lelin så fort någon annat barn kom fram och ville leka med mig, hon är bestämd den där ungen! <3

Nu ska jag kolla lite på tv och sen göra mig någon mat, sen ska jag hämta Lea på dagis, Anna ska jobba över lite eftersom hon kom till jobbet några timmar senare idag då vi var på leas lucia.

skriver senare!

/ elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0