måndag kväll

hejhej! Har hunnit med ganska mycket sen jag sist skrev, kollade aldrig på tv, utan jag fick något ryck och började städa huset, så nu skiner det nästan, haha. Sen lagade jag mat, spagetti och köttfärsås med champinjoner i! Det är verkligen det bästa jag vet, och Anna och Lea älskar det med, så dom blev glada dom med.

Hämtade ju Lea idag också, hon blev jätte glad när jag kom, vi gick även förbi en lekpark på vägen hem, men vi var inte kvar så länge eftersom det är så himla kallt. När vi kom hem så lekte vi en massa, ritade och lekte kurragömma bland annat.


Känner mig trött just nu, deppig.. jag vill inte falla ner igen. Jag vill inte gråta mig till sömns inatt, jag vill inte ha den där smärtan i bröstet.. ändå kommer allt detta sakta men säkert smygande, jag känner igen det så väl vid det här laget.. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att bli av med den här sjukdomen, jag vill vara frisk och leva mitt liv som jag vill.. och inte bli styrd av en jävla massa rädslor och panikångest attacker..


fan inte nu igen..



elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0