söndag



Hejhej.

nu är helgen slut och idag är det 3:dje advent. 1½ vecka kvar till julafton typ, jag älskar ju som sagt julen!! Måste köpa klart julklapparna snart också, kommer fan bli i sista sekunden som vanligt. Suck! haha

jag sover fruktansvärt dåligt om nätterna, och jag blir bara tröttare och tröttare.. och då mår jag sämre och sämre också det blir liksom en ond cirkel.

ikväll ska jag och Anna kolla på paradise hotel, har för mig att det är ett avsnitt ikväll va? hoppas det för vi har ju chips och julmust kvar sen lördagsmyset igår, gottis!

Sen måste jag ju tacka C den jävla idioten som fortfarande inte hört av sig, jag trodde vi var vänner. du vet hur jävla dåligt jag mår men ändå vill du göra det värre? tacktack!

/ elin

Kommentarer
Postat av: caroline

Paradise Hotel kommer idag ja :D det kommer en ny kille in idag och det kommer skapa drama vad jag har förstått :)

2009-12-13 @ 21:39:21
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: Denise

Grattis du kom med i veckans blogg :D. Nu är det bara att se till att få så många röster som möjligt :).

2009-12-14 @ 09:59:39
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0