tisdag



hej

förlåt för dålig uppdatering idag, jag har typ sovit hela dagen. Eftersom jag inte kunde sova inatt så sov jag på dagen istället, då jag egentligen borde ha gjort andra grejer, men jag orkade inte gå en hel dag utan sömn därför så bestämde jag mig för att försöka sova igen och då funkade det efter ett tag så jag somnade vid 9 imorse.

Och efter det har jag inte gjort så mycket faktiskt, hade tänkt att baka mer idag, och förbereda ett pepparkakshus som Lea skulle dekorer, men det får jag göra imorgon eller nått istället.

under tiden jag skrev detta inlägg, så smsade C, han ville komma hit och prata så han får väl göra det. Vill se vad han har att säga. saknar ju honom och man måste alltid ge personer en andra chans iallafall när man vet att dom kan bättra sig.

visst är det skönt med snön förresten?

/ Elin


Kommentarer
Postat av: caroline

Vi har bara fått lite snö än så länge fast jag hoppas det kommer mer till jul! älskar snö! :D

2009-12-15 @ 22:35:01
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej !

nae gud vad är det som har hänt , har du förlorat din familj? hur gick det till ? ;/

2010-01-19 @ 18:36:43
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: malin

anmäl dig till veckansblogg på min sida=*

2010-02-03 @ 05:25:56
URL: http://inteduigen.blogg.se/
Postat av: linda

hej vännen. jag beklagar verkligen, en otroligt sorglig historia :(. vilken stad bor du i ?

2010-05-25 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0