i´m back



hej allihopa.

eller nu är det nog inte så många kvar här, men jag är tillbaka iallafall.

det har hänt så mycket sedan sist, jag har flyttat, eller vi har flyttat. Jag Anna och Lea. Vi har flyttat till ett lugnare område och ett mycket finare område tycker jag.

Jag har även börjat praktisera hos en fotograf, det är så coolt och jag älskar det verkligen. Jag lär mig så sjukt mycket genom att kolla hur hon jobbar, sen har jag ju alltid med mig min egen kamera också så jag har fotat en hel del fina bilder!

nej nu ska vi äta middag, vi hörs!

 

/elin


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej! Jättefint att du är tillbaks! Har klickat mig in på din blogg då och då för att kolla om du uppdaterat något, trodde nästan att du inte skulle fortsätta med bloggen. Men iallafall, fint att du är tillbaks! Hoppas det går bra med nytt boende och praktik m.m.

Kram Jen

2010-04-16 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0