en fråga



Hej tänkte svara på lite frågor innan jag och Anna ska kolla film

Först var det nån som undrade vad som hänt med min familj, och det finns att läsa längre bak i bloggen, men kan svara lite snabbt att vi var med om en bilolycka då vi bodde i italien.

Sen frågde en tjej om det finns nå familjebilder på mig och min familj, och såklart finns det sånna, men jag har valt att vara anonym i bloggen, då jag innan mitt bloggöppehåll hade många besökare, och jag vill inte bli egenkänd som "hon som förlorat sin familj"

Samma tjej frågade också om Annas ålder, och hon är 34 fyller 35 i år. Så hon är bara 16 år äldre än mig då jag fyller 19 i år.

nu ska jag krypa ner i soffan och kolla film med A. återkommer efter filmen

/ELIN


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Elin!

jag kollade bara snabbt igenom alla dina inlägg, och din blogg är väldigt intressant. Starkt skrivet tycker jag... :)

Ville bara säga det

Kram ♥

2010-05-25 @ 21:25:45
Postat av: Stina

Hej Elin!

jag kollade bara snabbt igenom alla dina inlägg, och din blogg är väldigt intressant. Starkt skrivet tycker jag... :)

Ville bara säga det

Kram ♥

2010-05-25 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0