film



hej.

Nu har jag och Anna sett på filmen, vi kollade på personal effects. Som var riktigt bra faktiskt!

Vi har även suttit och pratat en massa om hur jag känner det nu när hon träffat T, och jag grät och förklarade mina rädslor. Och Anna sa att hon aldrig kommer lämna mig och att jag det skulle få ta den tiden det tar för mig att lära känna T. Hon sa även det att jag och Lea betyder mest för henne och det kommer vi alltid göra.

Jag har varit med om det värsta som kan hända, jag förlorade min familj, men som i ett mirakel så kom Anna och Lea in i mitt liv och blev min familj dom också. Kan inte riktigt fatta vilken tur i oturen jag haft!

Nu sover både Anna och Lea, men jag ska ut en sväng nu och möta upp C, ni som läste bloggen förut vet nog vem C är, men för er som inte vet det så är det min bästa vän. en sjukt snäll kille som betyder mycket för mig.

ställ gärna frågor om ni har några, kanske skriver mer sen inatt annars i morgon

/Elin


Kommentarer
Postat av: Lizy

Jag läste att du förlorat din familj. Kan knappt föreställa mig hur det känns. Men du verkar som en stark person! Jag är iallafall väldigt ledsen för vad som hände dig.

Kram

2010-05-25 @ 23:20:34
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0