fredag



Heej

förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp. Igår var jag med C hela dagen sen sov jag hos honom det är därför jag inTe kunde skriva för jag orkade inte sätta mig vid hans dator och vara osocial!

Just nu är jag hemma för att göra mig iordning för ska ut på krogen med C och hans vänner ikväll, så ska snart åka och föra hos en kille inne i stockholm. Jag är sjukt sugen på öl så det ska bli gott med några sånna ikväll, en och en annan cider slinker nog ner också skulle jag tro.

T sa att han skulle hämta mig inatt om jag inte fick skjuts hem, så det var ju snällt av honom han och Anna vill inte att jag åker hem själv på kvällen, men jag får nog C med mig hem skulle jag tro så det är nog ingen fara, men snällt ändå av T att erbjuda sig att hämta mig om det krisar..

Nu ska jag gå och pussa på min älskade Lea, hon ska sova nu nämligen!

Men jag hör av mig imorgon, om jag inte blir för bakis ;) haha nejdå!

ha en bra kväll / Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0