godmorgon tisdag


ja som sagt godmorgon.

Natten har varit skit, så därför vaknade jag nu. fick rejält med panikångest igår och bara grät och skrek. Så T åkte hem till sig så A skulle få ta hand om mig ensam. Jag satt och grät i hennes famn i flera timmar innan jag lugnade ner mig och tog en sömntablett och en stund efter det somnade jag brevid Anna i hennes säng.

Har fortfarande lite smärta i bröstet kvar och svårt att andas, men bara jag tar det lugnt så hoppas jag på att det inte ska slå ut till nått värre. Ska även ta medicinen snart så då hoppas jag att det ger sig.

varför jag fick panik igår var för att jag är så jäkla rädd att förlora Anna och Lea också, det brukar vara den orsakern jag mår dåligt över, det och att jag saknar min familj. Det är skit svårt för mig nu när Anna har träffat nån jag tror att hon snart kommer tröttna på mig och starta en ny familj med T och Lea. Ja visst låter det töntigt? Men det är inget jag kan rå för, när jag väl fått en tanke i hjärnan går den inte att släppa riktigt..

Nu ska jag gå ut på en promenad och försöka lugna ner mig.

hörs senare / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0