hej mina vänner



Jag är tillbaka IGEN. gud jag måste verkligen skärpa mig nu, jag vill ju blogga egentligen, men det glöms helt enkelt bort. och nu har jag med all säkerhet tappat mina fina läsare. Hoppas ni kommer tillbaka..

Som jag berättade sist jag skrev så har vi flyttat, och vi bor fortfarande kvar här och vi trivs. min praktik har dock gått ut, men jag har nu börjat tagit fotokurser. Som ni säkert förstår så drömmer jag om en framtid som fotograf.

Anna har träffat en ny kille,  jag hade väldigt svårt för honom i början och ville inte riktigt släppa in honom i våra liv. Jag vart svartsjuk helt enkelt och betedde mig värre än Lea gör när hon är svartsjuk. Man skulle ju kunna tro att jag är 3 år och inte hon. Skulle gärna vilja säga att det är bättre mellan oss, men jag pallar inte med hans fjäsk. Jag vill bara att han låter mig vara, han är snäll egentligen jag vet det, men jag orkar inte..

Lea därimot älskar honom och lika Anna.. Dom är så fina tillsammans dom tre. som en familj.. mamma pappa barn. nej usch nu kommer tårarna. jag vet att T tycker om oss allihopa även mig, och Anna älskar mig och Lea mer än nått annat vi är hennes barn, även jag fast vi inte är av samma kött och blod. Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte gör ont i hjärtat av att se dom tre tillsammans..

jag måste försöka sova, men jag hatar att somna..

jag skriver mer i morgon.. jag lovar

/Elin

Kommentarer
Postat av: emma

beklagar är ett för litet ord. Vad hände egentligen?

2010-05-24 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0