lördag



Hej.
.
Utgången igår var faktiskt kul, som sagt så förade vi hemma hos en kompis till C, som jag också känt ett tag. Där var det fullt med roligt och trevligt folk, sen drog vi vidare till grodan och stannade där ett tag, sen drog dom med mig till viper room, men sen när dom andra skulle dra vidare så åkte jag och C hem. Jag hade fått i mig lite för mycket att dricka och började få panik tack vare det.

Kan säga att jag inte sovit så himla mycket inatt, man blir ju så jävla känslig av alkohol eller iallafall jag så då har jag lättare för att tänka på dumma saker och bli ledsen så ja jag har faktiskt legat och gråtit i flera timmar inatt. Stackars Anna som fick försöka trösta mig, tilslut somnade jag vid halv 7 imorse.

Anledningen till att jag är vaken nu är för att jag och Lea ska hem till min mormor och morfar och sova där inatt. Kanske ska till grönalund också. Och ikväll blir det god mat och godis.

tyvärr betyder att jag kanske inte hinner blogga förens i morgon. Men ni får ha en jätte bra lördag!

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0