måndag


Hej.

Jag har precis vaknat, somnade iofs väldigt sent. Men har fått sova några timmar inatt iallafall.

idag ska jag följa med mormor och morfar till min familjs grav, vi ska sätta dit nya blommor och fixa fint till sommaren. Sen ska vi hämta Lea på dagis, min mormor och morfar älskar Lea och idag vill dom umgås med oss. Vi kommer nog bli bjudna på glass på nått mysigt ställe.

Sen ikväll ska mormor och morfar äta middag hemma hos oss, det kommer bli första gången dom träffar T. Så får se vad dom säger om honom, dom kommer antagligen tycka om honom så som Anna och Lea gör. Det är tydligen han som ska laga maten också, så får väl se vad det blir för nått..

Men nu måste jag kila iväg, ha en bra dag så hörs vi senare

/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0