onsdag



Hej

Hade jätte svårt för att sova igår fast C var här, men tillslut så somnade jag och sov skönt utan en endaste mardröm. och när jag vaknade för nån timme sen så var jag ensam hemma, A och C hade åkt till sina jobb och Lea är på dagis. Så jag har lagat lite mat och kollat på tv.

idag är det fotokurs som gäller, ska bli så kul, ser fram emot onsdagarna varje dag, sen när onsdagen väl kommer och det är dags för kurs går allt så snabbt. Men kul är det verkligen. idag skulle vi ut på en fototur, så vi får se vad det blir för tur!

Det var en som undrade vart jag bor någonstans, och jag kan säga så mycket som att jag bor i stockholmsområdet. Inte mitt i smeten och inte heller långt ifrån.

nu måste jag göra mig iordning, men vi hörs ikväll efter kursen.

/ Elin

Kommentarer
Postat av: hej!

jag skäms liten men jag skulle vilja fråga ett par saker. Vad får dig att orka stiga upp på morgonen? Är du religiös och har du haft kontakt med kyrkan efter olyckan? Äter du läkemedel för att orka? Mins du alls av de första dagarna/veckorna efter olyckan?



du behöver inte alls svara på frågorna gumman <3

2010-05-26 @ 23:37:42
Postat av: hej igen

ja glömde den viktigaste, känner du att du fått hjälp med sorgearbetet genom bloggen?



KRAM

2010-05-26 @ 23:38:51
Postat av: emma

du skrev att du svarar på frågor, jag är nyfiken över några saker:

- har bloggen hjälpt dig med sorgearbetet?

- vad får dig att orka?

- har du haft kontakt med kyrkan?

2010-05-26 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0