promenad och myskväll :)



Hej igen.

Var skönt att vara ute och gå förut, ringde även till Anna och sa att jag lika gärna kunde plocka upp Lea på dagis när jag ändå var ute och gick för dagiset ligger alldeles här i området. Så det gjorde jag sen gick vi till en lekpark så L fick leka lite där innan vi gick hem.

Jag, Anna och Lea ska ha myskväll i kväll. Ska köpa pizza och hyra film, först ska Lea få välja film sen när hon sover så ska jag och Anna se på en som vi vill se. Alltså har A sagt till T att han inte får komma hit idag för hon ville vara ensam med oss idag.

Anna och Lea ni är min familj nu och jag älskar er så himla mycket, utan er hade jag aldrig klarat mig efter allt som hänt i mitt liv <3

/ Elin

Kommentarer
Postat av: frida

hej jag beklagar sorgen:( Men har du någon familje foto på dig och din familj? och hur gammal är Anna?

2010-05-25 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0